dilluns, 31 d’octubre del 2011

Victoria fotogràfica

Aquest cap de setmana s’ha realitzat el concurs de fotografia submarina a la platja de les Canteres, en el qual ens vam inscriure amb el Marc el dijous passat. Doncs bé, hi havia diferents modalitats tant en categoria Professional com en la Open, en el nostre cas ens vam inscriure en les categories Open Popular i Open Universitari.

(Una de les fotografies de promoció del concurs)

(Vaig poder estrenar el nou neoprè d'Snorkel)

El concurs consistia bàsicament en fer un màxim de 20 fotografies en 20 minuts, en un espai delimitat entre la platja i la barra (part rocosa típica de la platja de les Canteres). Cada concursant podia portar la seva càmera de fotos pròpia i en el cas de no tenir-ne li deixaven unes ulleres d’Snorkel amb càmera incorporada. Jo vaig utilitzar la meva Canon, però com en Marc no en tenia li van deixar una d’aquelles amb ulleres... Tot el que veies entre dos creuetes dibuixades als vidres en teoria sortia a la foto. Quan anem a buscar les fotos al local de la organització veurem que tal surten...



Els premis eren bastant interesants, sobre tot el 1r premi del Open Popular, una càmera GoPro, un curset de fotografia, diria que un llibre i un trofeu. Pel que fa al Open Universitari al primer li donaven un Kit d’Snorkel, un llibre de biodiversitat de l’atlàntic, un curset de biologia marina, un curset de fotografia i un trofeu. Clarament la nostra intenció era guanyar la càmera, jajaja!!


(La poca visibilitat de la qual disposavem en alguns moments)

Doncs la bona noticia és que vaig guanyar el primer premi en la categoria Open Universitari, jajaja!! Que guay!! Ara tinc un curset de biologia marina (pel qual haure d’esperar com un any ja que m’han dit que van una mica atabalats) i un curset de fotografia!! Pensava que no guanyaria res ja que va fer un dia terrible, mar molt moguda, amb molta corrent, poca visibilitat, en definitiva, fer una foto era tot una proesa!!

No se quina de les fotos que vaig fer és la guanyadora, però us penjo les més nítides. Una pena no guanyar una càmera GoPro, però amb els cursets i el llibre d’espècies ja estic content!!


(creiem que aquesta pot ser la guanyadora)

(Una foto amb un estil més artístic)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada