dimarts, 8 de novembre del 2011

Surf's up

Avui he començat a fer classes de surf, ja n’havia fet un parell a Lanzarote el passat mes d’Agost, però aquest cop serà tot el mes a dos classes per setmana. Avui el mar estava molt tranquil i per tant he pogut recuperar els meus coneixements, pocs, que vaig aprendre fa uns mesos.

Avui no hi havia quasi res de corrent i les onades no eren molt altes, perfecte per a una bona iniciació, i diria que el monitor s’ha quedat un xic sorprès de veure que amb poc temps a l’aigua com de ràpid m’he posat de peu.

Espero que aquest mes de classes de surf sigui pràctic per a començar a fer-ne més sovint i amb més professionalitat!! Jajajaja!! Home, no m’importaria entrenar amb algun grup, però això encara està per veure, primer vull acabar aquestes classes, que per cert no hem puc esperar a dijous!!

La temperatura de l’aigua era perfecte, només amb un neoprè de surf curt, i tot i això, no he passat fred. Com mola eh, entre els submarinisme, el surf i el snorkel sense passar fred hem tornaré un adicte!!

No tinc fotos del surf (encara, jaja), però potser amb una mica de sort algun dia algú es motiva i ens en fa algunes!!

Bé, aquest cap de setmana espero poder fer un altre post de la següent immersió, intentarem fer alguna sortida des de embarcació i m’emportaré la càmera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada