dissabte, 12 de novembre del 2011

Repetim?

Avui hem anat a “el Cabron” a fer una immersió. Aquest cop també hem fet la mateixa entrada i hem anat a buscar el recorregut que la setmana passada, però amb alguna diferencia, a més a més avui hem vist molta vida! Aquest cop, com ja us vaig dir en el post anterior, me endut la càmera i he començat a fer fotos, és una mica difícil al principi, però una vegada ja li vas pillant el truc es fa bastant senzill.

(La gran salutació d'en Marc)

(Gusano de fuego)

Hem anat en Marc i jo sols amb el guia, això sempre va bé perquè evites molestar a ningú (en el cas hipotètic de tenir algun problema si vas sense desconeguts evites fer-los sortir abans d’hora o a l’inrevés). Doncs bé, ja només començar als 5 minuts hem vist un parell de morenes i pocs metres més enllà hi havia una estrella de mar i una escorpora.

(Murion)

(Sargo)

(Estrella de mar)

Durant el recorregut hem vist unes 3 o 4 morenes més, peixos trompeta, una banc considerablement gros de barracudes, un banc de roncadors, un mero impressionant, anemones, crancs aranya, unes lady escarlata (petita gambeta), un parell de catalufes, algun tapaculos (com llenguados petits) i molt més.

(Sargo)

(Mero)

(Peix trompeta)

Al final hem estat uns 51 minuts sota de l’aigua i la temperatura tota la immersió ha estat d’uns 21-22 ºC, es a dir perfecte!

(Morena)

(Catalufa)

(Morena)

(Cranc aranya)

Les fotos d’avui ja si que són meves! Ara a fer més immersions, més fotos i a gaudir!! I jo me’n vaig cap a un festival que fan aquí a Las Palmas, es diu Wo Mad i és de musiques i danses del món, m’han dit que està molt bé i que és una passada, ho haurem de comprovar no?

(Anemona i lady escarlata)


(Tapaculos)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada