dilluns, 24 de desembre del 2012

De les profunditats a les altures


Avui us escric des de Sant Cugat, vaig arribar dissabte al vespre. M’hagués agradat poder escriure abans, però just aquest últims dies no he parat, tenia un examen bastant dens de mecànica de fluids… i el treball de biodiversitat. Però això ja està, així que ara a gaudir d’uns quants dies de descans.

L’altre dia volia escriure una mica sobre les dues ultimes immersions que hem fet, les dues les vam fer a Risco verde per a poder acabar el treball. Ja després de fer 6 immersions seguides allà crec que no hi tornarem en una temporada, jajajaja. Bé doncs, primer vam fer una immersió normal i corrent de dia, en la qual no vaig poder utilitzar el flaix... molt llestament no vaig posar-li les piles i les vaig deixar carregant tot el dia, jajajaja, però tampoc passa res. Aquí us en deixo un parell de fotos del primer Gallo que veiem i un petit vídeo que vam gravar amb la GoPro, la qual ja tornem a tenir al nostre servei.

(Gallo)


La segona immersió la vam fer amb el Miquel de nit. Aquest cop si que no em vaig deixar el flaix. És la meva segona immersió nocturna i realment en vull fer moltes més, ja que la vida marina canvia molt, els peixos que de dia estan donant voltes, a la nit o desapareixen o els veus mig adormits sobre les roques i surt tota la nova vida que de dia roman amagada.


(Gallineta dormint)

(Salema)

(Alfonsito)

Vam tenir la sort de veure una fabiana, és un pop exclusivament nocturn, més petit que el pop comú i bastant més bonic. Us passo un parell de vídeos d’una parelleta poruga de calamars que vam poder veure i una bona peça de peix, un jurel.

(Fabiana)


(Sargo)



Però ara toca deixar de banda el mar uns dies que aquí a Catalunya no tinc temps, i si en tingués... fa massa fred, jajajajaja!! Així que ahir ens en vam anar cap als Pirineus amb mon germà a fer una mica d’snow, a fer el ruc amb la GoPro. Tot i no haver esquiat en un parell d’anys no se’m ha oblidat, jajaja!! Un parell de fotos amb aquesta gran càmera, i quant tingui el vídeo editat ja us el passaré!!

(les Angles)



Bé doncs ara toca sessió de sopars i dinars familiars, i per a la següent entrada us escriure des de Colòmbia si tot va bé, que marxem a veure la família!! Apa, bones festes a tots, bon Nadal i feliç any nou!!

---

Hoy os escribo desde Sant Cugat, llegué sábado por la noche. Me hubiera gustado poder escribir antes, pero justo estos últimos días no he parado, tenía un examen bastante denso de mecánica de fluidos ... y el trabajo de biodiversidad. Pero eso ya está, así que ahora a disfrutar de unos días de descanso.

El otro día quería escribir algo sobre las dos últimas inmersiones que hemos hecho, las dos las hicimos en Risco verde para poder terminar el trabajo. Ya después de hacer 6 inmersiones seguidas allí creo que no volveremos en una temporada, jajajaja. Pues bien, primero hicimos una inmersión normal y corriente de día, en la que no pude utilizar el flash ... muy guace no voy ponerle las pilas y las dejé cargando todo el día, jajajaja, pero tampoco pasa nada. Aquí os dejo un par de fotos del primer Gallo que vemos y un pequeño vídeo que grabamos con la GoPro, que ya volvemos a tener a nuestro servicio.

La segunda inmersión la hicimos con Miquel de noche. Esta vez si que no me dejé el flash. Es mi segunda inmersión nocturna y realmente quiero hacer muchas más, ya que la vida marina cambia mucho, los peces que de día están dando vueltas, por la noche o desaparecen o los ves medio dormidos sobre las rocas y sale toda la nueva vida que de día permanece escondida.

Tuvimos la suerte de ver una fabiana, es un pop exclusivamente nocturno, más pequeño que el pop común y bastante más bonito. Os paso un par de videos de una parejita miedosa de calamares que pudimos ver y una buena pieza de pescado, un jurel.

Pero ahora toca dejar de lado el mar unos días que aquí en Cataluña no tengo tiempo, y si tuviera ... hace demasiado frío, jajajajaja! Así que ayer nos fuimos hacia los Pirineos con mi hermano a hacer un poco de snow, a hacer el burro con la GoPro. A pesar de no haber esquiado en un par de años no se me ha olvidado, jajaja! Un par de fotos con esta gran cámara, y en cuanto tenga el vídeo editado ya os lo pasaré!

Bueno pues ahora toca sesión de cenas y comidas familiares, y para la siguiente entrada os escribió desde Colombia, que nos vamos a ver a la familia! Felices fiestas a todos, feliz Navidad y feliz año nuevo!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada